מבנה תפקוד


מבנה תפקוד

להשתמש בתכונה גנטית שיש לנו כדי לשנות את חיינו ולחשוף תכונה גנטית שהכחשנו כדי לרפא את חיינו.

יש לנו אפשרות להשתמש בתכונה מולדת (גנטית) שנמצאת אצלנו, תכונה זו טבעית עבורנו כמו לצחצח שיניים..וכל מה שרק אנו צריכים זה, לדעת מהי ולהשתמש בה בכדי לקדם את עצמנו ולטפל במה שמפריע לנו. עצם השימוש בה ישנה את הכל.

בארגז הכלים של גישת מוח אחד יש אפשרות לזהות את התכונה הזו. קוראים לזה מבנה תפקוד. אלו 52 תכונות גנטיות, שנולדנו איתם ומתוכם יבחר "האחד" שיעזור לנו לשפר את איכות חיינו באופן משמעותי.

בתהליך העבודה נקבל את "אני מרגיש" ע"פ הברומטר (הרגש שמעכב ומשאיר אותנו במקום), נדע מה "אני רוצה" (הרגש שיקדם אותנו להשגת המטרה שלנו) ונקבל את "אני מוכן" – מה אני צריך ומוכן לעשות כדי להגיע לרגש שיקדם את המטרה שלנו.

המוכן הזה, היא אותה תכונה שיש לנו ושטבועה בנו.

הפשטות הזו מדהימה, והרבה פעמים התגובות הם – "איך לא חשבתי על זה?" "זה כ"כ טבעי לי להתנהג ככה..."

ואיך נדע מה היא ה...תכונה (בהא הידיעה) מתוך 52 התכונות? נשאל את הגוף, דרך בדיקת שריר כמובן...

בגישת מוח אחד בתחילה אנו משחררים מתח מהמודע. ושם נקבל את התכונה למודעות שכתבתי עליה.

אבל... ולא פחות חשוב ואפילו יותר...שנרד בגילאים ונגיע לגיל הסיבה, לאותו אירוע, או אותו מצב עם רגש מהעבר שגורם לנו לבעיות היום.... שם נשחרר את אותה תכונה גנטית שלנו שלא יכולנו להביא לידי ביטוי והיינו חייבים להכחישה בכדי להמשיך ולשרוד באותו גיל.

השחרור באותו גיל מוקדם, פשוט מדהים, ומשחרר את אותו ילד/ילדה שכל מה שהם רצו זה להביא את מי שהם.. ומה שהם לידי ביטוי ובגלל גורמים שונים לא יכלו.

וששחררנו את התכונה שהוכחשה, רואים איך הגוף מתיישר, הפנים משתחררות והעיניים מקבלות מבט שונה. כאילו אותו ילד שהיינו פעם מודה לנו.

מבנה תפקוד הוא כלי ייחודי למוח אחד, שפותח ונחקר ע"י דניאל וויטסיד (אחד משלושת מייסדי מוח אחד) והוריו שהם חוקרים מהתחום הגנטי התנהגותי.

מעוניינים לעבור תהליך בשיטת מוח אחד לשחרור בעיה שאתה אתם מתמודדים? 

התקשרו אלי 054-3973306 או צרו אתי קשר דרך דף צור קשר

 עדי :)