מרגישה שהשטן בתוכה.....


מרגישה שהשטן בתוכה.....

נירה (שם בדוי) בת 34 מגיעה ומספרת על הרגשה של חוסר שייכות ושל זרות בתוך גופה שמלווה אותה שנים רבות. בחצי חיוך וחצי כאב היא אומרת "מרגישה שהשטן בתוכי" ומשפט זה מלווה אותנו לאורך התהליך בתור הומור שחור שמדבר על הרגשת הזרות ורצונות למילוי של צרכים שלכאורה לא קשורים אליה.

נשמע מסובך?

התהליך היה מרתק....

כבר בתחילה הבנתי שאנו לא הולכים לתהליך עבודה שגרתי.

אחד הגופים לא היה בבעלותה, וזה היה גוף האיקס פקטור...

במוח אחד אנו בודקים בתחילת התהליך האם כל הגופים בבעלות המטופל. יש חמישה גופים שכל אחד מהם מדבר על משהו אחר ואם אחד מהם או יותר לא בבעלות המטופל, לא תהיה אפשרות לשינוי. במקרה כזה אנו עושים תהליך להחזרת הגופים לבעלותו של המטופל.

גוף האקס פקטור (שלא היה בבעלותה של נירה) מדבר בין השאר על השפעות חיצוניות..... ועל כך שאנו לא מרגישים מספיק מוגנים בעולם הזה ונותנים כוח לעין הרע, שחור, מזלות ואמונות.

החזרנו את הגוף לבעלותה, שחררנו מתח מההווה, וגם כאן יצאו תכנים ששייכים למימד הרביעי, המימד הרביעי הינו הרוח. דברים שאי אפשר למדוד.

בירידה בגיל הבנו את הכל....

בירידה בגיל אנו יורדים לגיל האירוע שיצר את מה שאנו סובלים ממנו היום...



התחלנו לרדת, וירדנו וירדנו והגענו עד ללידה, והשריר אמר להמשיך.... הגענו להריון (היותה עובר בבטן אמה) והשריר אמר להמשיך, הגענו להפריה......והשריר אמר להמשיך ואז הגענו לדורות...

דור שלישי מצד אבא, נקבה, (הסבתא של אביה) ושם הבנו את הכל.

נירה ארחה בגופה את הסבתא של אביה. הסבתא העלתה אירוע לא פשוט מעברה (והכל דרך נירה), שחררנו את האירוע ונפרדנו באהבה מסבתא של אביה של נירה.

עלינו בחזרה לגיל הנוכחי של נירה והשחרור היה מיידי.

נירה הרגישה בפעם הראשונה אחרי שנים תחושת שייכות וחיבור לעצמה.

עדי בכר