מרכוז והחזרת השליטה


טיפ למרכוז והחזרת השליטה


קורה לכם לא פעם שאתם לא מרוכזים, לא נמצאים כאן ועכשיו.. מרגישים לא שייכים לסיטואציה, שהכל עובר סביבכם מבלי שתהיה לכם כל נגיעה, החלטה או תגובה? שאתם רוצים כ"כ רוצים אבל לא מסוגלים? ואולי.... אולי תקראו עכשיו ותאמרו "וואו, זה לא משהו שקורה לי מידי פעם.. זוהי התנהלותי הכללית!" וזה נפלא מפני שהתרגיל שאתן לכם עוד מעט בתוך דקה יחזיר אתכם למרכוז וליכולת לקחת שליטה על חייכם....

בקלפי הטארוט יש את קלף הכהן הגדול שהוא מייצג את המודעות העצמית ואילו מאחוריו מחכה בשקט בשקט קלף השטן שמייצג את חוסר המודעות העצמית.... היכן שאין מודעות, ברווחים האלו נכנס השטן, ולמה חוסר מודעות מקביל לשטן? מכיוון שבמקום שאין מודעות אין אחריות ויכולים להתחולל הרבה דברים שלכאורה אופס..... איך הם קרו לי?? לכן תרגיל זה ידאג שתמיד תוכלו להיות במקום של מודעות עצמית למה שקורה אתכם וסביבכם ולא "תרחפו" (למרות שאין כל רע בלרחף אבל השאלה באיזה מקומות אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו את אותו ריחוף ובאיזה מקומות עדיף לבחור להיות נוכח) אלא תבחרו בחירה מודעת (כן מודעות) להיות...

התרגיל הוא מאוד פשוט ונותן קוד למוח – "חזרו למרכז של עצמכם וקחו שליטה על מה שקורה אתכם עכשיו" והוא גם טוב להפרעות קשב וריכוז וככל שתעשו אותו יותר ככה המוח יקשר בין הכוונה לתוצאה ביותר מהירות ויעילות. כאלו שלא מצליחים "להכות שורשים" ולא מצליחים להביא את עצמם (לכל מה שירצו) ומרגישים שהחיים "חולפים" לידם יופתעו מיעילות התרגיל ולא רק... הם גם יוכלו לבחור מתי להיות ומתי להעלם :)

ולתרגיל – עמדו מול מראה (אם אין אפשרות אז אפשר גם ללא מראה) קחו נשימה עמוקה ובמשך דקה לערך אמרו לאט עם נשימה מודעת בין פעם לפעם "כשאני במרכז אני בשליטה" במקביל עם אצבע ואמה (מגע נטראלי) לחצו, טפחו או עסו (מה שמרגיש לכם יותר טוב) את השקע שמתחת לשפה התחתונה (המיקום הוא במקביל לחניכיים התחתונות)
אחרי כן, קחו עוד נשימה עמוקה, המשיכו לומר את המשפט והעבירו את המגע לפילטרום (המקום שמתחת לאף ומעל השפה העליונה), המשיכו את הלחץ, הטפיחה או העיסוי העדין למשך עוד דקה.
סיימו עם נשימה עמוקה
בהצלחה !
ליצירת קשר – 054-3973306
עדי :)