בדיקת שריר


בדיקת שריר

אם הייתם יכולים לשאול את עצמכם שאלה ולקבל תשובה מדויקת, ישר מהגוף, תשובה אובייקטיבית, שמכילה את כל התנסויות החיים שלכם מרגע ההפריה ועד היום, תשובה אשר עוקפת את מערכות האמונה המגבילות אותנו ומגיעה לאמת של הגוף והנפש, הייתם מוכנים לנסות?

בדיקת שריר משמשת ככלי אבחוני לכל העוסקים בתחום הקינסיולוגיה.
בדיקת השריר מלווה אותנו לאורך כל התהליך.
דרך השריר נדע מה מקור הבעיה וגם מה ישחרר אותה.

השריר יאמר לנו מה כן ומה לא, יסמן לנו היכן יש לעצור ולבדוק יותר לעומק וגם יספר לנו מה צריך לעשות כדי לשחרר את המתח.

מדוע לא לשאול ישירות? – שאנו שואלים ישירות אנו מקבלים תשובה מתוך המודע. תשובה מהמודע אינה מגלה את האמת שהכחשנו והדחקנו אל התת מודע. כמו כן יש לנו מערכות אמונה ששולטות במודע. לפעמים נתבייש ולא נאמר את כל האמת, לפעמים גם אנו לא יודעים אותה או רק חושבים שיודעים.

בדיקת השריר עוקפת את מערכות האמונה שמגבילות אותנו, התשובה מהשריר מכילה את כל הזיכרונות שלנו מרגע ההפריה ועד היום. בדיקה זו יוצרת קשר עם כל רמות המודעות העצמית ומחברת אותנו לאמת האישית שלנו.

כמו כן דרכה האדם יבין שהוא.. ואך ורק הוא המקור לפתירת הבעיות של עצמו ובעצם כל התשובות נמצאות בו.

בתהליך השריר ייתן לנו תשובות של כן או לא, האם יש מתח או אין מתח והיכן צריך לעצור ולהתמקד.

איך עובדת בדיקת השריר ? בקצרה.. שאני שואל את הגוף שאלה.. אם יש מתח או טראומה על השאלה.. החלק האחורי של המוח נדלק, לוקח פיקוד ומכניס אותנו למוד הישרדותי של "הילחם או ברח" מה שהוא עוד עושה.. זה שולח את האנרגיה שלו לשרירים שקשורים למלחמה או לבריחה ומחליש את כל השרירים שלא קשורים למלחמה או לבריחה.. את השרירים האלו אני בודק. 

בנוסף בתאי השריר אצורים כל הזיכרונות שלנו - הטראומות שחווינו, הרגשות שהדחקנו.. בעצם כל היסטוריית החיים נמצאת בגוף ובשרירים.

בדיקת השריר היא בטוחה, עדינה, היא פשוט אתם (כי היא באה ממכם) והיא לא מעלה תכנים שאין אנו מסוגלים להתמודד איתם.

עדי בכר - יועץ מוסמך לשיטת מוח אחד, מטפל בקינסיולוגיה ובדמיון מודרך ו NLP

ליצירת קשר - 054-3973306