הברומטר


הברומטר 

הברומטר הוא פיתוח ייחודי לשיטת מוח אחד. הברומטר הוא מפה המכילה 146 רגשות. 

יש לזכור שבבסיס שיטת מוח אחד עומדת ההנחה שמאחורי כל מה שאנו סובלים/לא מצליחים בחיינו עומדים רגשות שליליים ושחרור הרגש השלילי ישחרר את הבעיה, פשוטו כמשמעו. ובכדי לשחרר מתח רגשי שלילי זה יצרו במוח אחד את הברומטר הרגשי התנהגותי. 

מה שמדהים הוא.. שלא משנה מה הבעיה, שחרור הרגש השלילי שאותו נקבל דרך הברומטר ישחרר את הבעיה כולה.

אחד הדברים היפים בברומטר הוא ההתפתחות של הרגשות. אנו יכולים לראות בדיוק איך ילד שגדל בתחושה כלשהי, יתפתח לנער מסוים ואיך הוא יהיה בתור אדם בוגר. זה פשוט כמו להיות יכול "לראות את כל התפתחות חייך" והכל ע"פ הרגשות שגדלנו עליהם. 

ואפילו יותר מזה.. דרך שחרור הרגש שחוסם אותנו, אנו נוכל לראות מה בדיוק נרגיש אח"כ ואיך יתנהלו חיינו (מודע-תת מודע-וגוף) ברמת המחשבות, הרגשות והתחושות.

הברומטר מחולק לשלושה חלקים. 

החלק העמוק ביותר קשור לרמת הגוף לתחושות גופניות והוא מקביל לשבע השנים הראשונות בחיינו (מרגע ההפריה).

החלק הבא אחריו קשור לרגשות ולתת המודע שלנו (לכל ההדחקות, ההכחשות וההימנעויות שלנו) ומקביל לגילאי ההתבגרות 

החלק הראשון הוא התוצאה שקשורה למחשבות ולרמת המודע שלנו ומקבילה ממש לעכשיו.

לא משנה מה הבאנו לטיפול - כאבים, פוריות, פחדים וחרדות, התמכרויות, מחשבות טורדניות, הפרעות אכילה, זוגיות, שברון לב, חוסר הצלחה ואפילו בעיות פיזיות... - ברגע שנשחרר את הרגש שגורם לבעיה.. אופס הבעיה משתחררת וזה פשוט מדהים! 

מי שטופל אצלי יודע את חשיבות הברומטר.. בכל תחילת פגישה.. לפני הכל.. המטופל כותב את הברומטר האישי שלו על הלוח.. מנתחים אותו בכל פעם ע"פ המצב הנוכחי וע"פ מה שאנו עובדים עליו באותה נקודה, והוא מלווה אותנו לאורך כל הטיפול מיומו הראשון ועד סופו. 

רוצים לעבור טיפול בשיטת מוח אחד? התקשרו אלי ל 054-3973306 או צרו קשר דרך דף צור קשר

מוזמנים גם לסייר באתר שלי - מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה

עדי בכר - מטפל בשיטת מוח אחד