05 Jun
05Jun

אנחנו קוסמים מה שאנו מבקשים אותו אנו מקבלים. 

יש 5 דברים שאנחנו זקוקים להם בכדי שהנס בחיינו יתרחש. 

הראשון – רצון. הכול מתחיל מרצון. אני רוצה! אני מצהיר על הרצון שלי בפני ובפני היקום. 

השני – מגיע לי/אני ראוי אני לא מתחבא מתחת לשטיח או מתבייש – לא! אני ראוי ומגיע לי להשיג זוגיות ואהבה, בריאות טובה, עבודה נפלאה או כל מה שרק ארצה. 

השלישי – אמונה אמונה שהדבר שאותו אנו רוצים יכול להתרחש. אם אנו רוצים להוריד את הירח, האם זה משהו אפשרי? עדיין לא. אבל אם יש אדם אחד ע"פ הפלנטה שלנו שהשיג את זה. גם אני/אתה ואת יכולים. והאמונה ביכולת שלנו להשיגו היא דבר מאוד מאוד חשוב. האמונה יוצרת את הביטחון ביכולת שלנו להשיג את מה שאנו רוצים. 

הרביעי – דמיון כל מה שנשאר כרגע זה רק לדמיין את מה שאנו רוצים להשיג. מספיק אפילו 5 דקות ביום. להפעיל בדמיון את כל החושים שלנו. לראות אותנו אחרי שהשגנו את זה, מה אנו שומעים? מריחים? איזה טעם יש לנו בפה? במה אנו נוגעים? פשוט להיות בחוויה הזו כמה דקות ביום. ואז המוח שלנו מבטיח לנו לעשות הכול. פשוט הכול כדי להשיג את מה שאנו רוצים. הוא ימצא לנו את הדרכים הכי נכונות לנו להשיג את מה שאנו רוצים. 

ועכשיו יש את השלב החמישי – מתח רגשי מהעבר. השלב הזה יכול לפגוע ביכולת שלנו להשיג את מה שאנו רוצים. כי אם המוח מזהה את אותו דבר כמשהו שמזיק לנו הוא יחבל באפשרות הזו. אנו נרגיש את זה, לא נצליח להרגיש טוב שנדמיין אז זכרו שכל אחד ואחד מאיתנו יכול להיות הקוסם הטוב או המכשף הרע של חייו (כי זה פועל גם בדרך הפוכה – אבל זה כבר לפוסט אחר)

 ובברכת קסמים נפלאים אאחל את כל הטוב שאנחנו יכולים להעניק לעצמנו. 

עדי בכר, מטפל אלטרנטיבי רגשי בשיטת מוח אחד, קינסיולוגיה, דמיון מודרך ו NLP 

יום ולילה קסומים לך 

עדי