22 Aug
22Aug

על הישרדות בחירה ומה שביניהם


המוח שלנו מורכב מ 3 חלקים – חלק קדמי שהוא קשור למחשבה ולמודעות, חלק אמצעי שהוא קשור לרגשות ולתת המודע, וחלק אחורי שהוא קשור לתחושות הגוף ולהישרדות שלנו.


החלק האחורי מטרתו לשמור עלינו בחיים. הוא נידלק כאשר הוא מרגיש שיש סכנה..
לדוגמה - אנו נמצאים באמצע כביש סואן, 2 רכבים באים מכל צד - אין לנו זמן לחשב.. הרכב הזה יגיע בעוד 7 שניות וזה בעוד 2 שניות אופפפססס נדרסנו... ואז רגע לפני, חלק המוח האחורי ההישרדותי מנתק את המחשבה ומפעיל את כל מה שהוא נוצר בשבילו - להגן עלינו! ובאופן אינסטנקטיבי מציל אותנו...


דוגמה נוספת - אנחנו באופן מודע מחליטים לעצור את הנשימה - 10 שניות, 20 שניות, חצי דקה, דקה.... אבל ברגע... שחלק המוח האחורי יחליט שאנו מסכנים את עצמנו הוא פשוט יגרום לנו לנשום!!
לעתים חלק זה נדלק בעקבות מצבים שמזכירים לו אירועים שמסכנים אותנו מהעבר (טראומות, מצבי חיים קשים וכדומה) ואז הוא לוקח שליטה.


שהחלק האחורי נידלק אנו לא יכולים להיות במודעות ולחשוב ואנו עוברים למצב הישרדותי.
רק לזכור שהוא נדלק כי הוא חושב שהוא מגן עלינו ומבחינתו עדיף שנהייה במצב הישרדותי ונחווה חרדות, מחשבות טורדניות, דיכאון, מחלות וכאבים והעיקר שלא נחווה את אותו מצב שמבחינתו מסכן אותנו הרבה יותר מכל הדברים האחרים.
שחלק המוח האחורי נדלק מבחינה פיזיולוגית מה שהוא עושה זה שהוא מנתק את החלק המודע והחושב שלא יפריע לו, ובמקביל הוא מעביר אספקת דם וחמצן לכל אותם שרירים ארוכים שבד"כ קשורים לשלד בכדי להילחם או לברוח. (למרות שאין מלחמה) והוא מחליש את אספקת הדם והחמצן לכל אותם שרירים שלא משתתפים בפעולת המלחמה או הבריחה.


את השרירים האלו אני בודק בבדיקת שריר קינסיולוגית, והם יראו לי דרך ההיחלשות שלהם אם יש מתח או טראומות שכדאי לשחרר.
שנדבר על המורה שולה מכיתה ג' אם יש שם מתח – השריר ייחלש.
שנשחרר את המתח ממה שהיה בכיתה ג' ונדבר על המורה שולה – השריר יישאר חזק. 


רק לצורך העניין – למרות שאנו כבר לא חיים ביערות, הפיזיולוגיה של המוח שלנו נשארה אותה פיזיולוגיה כמו מלפני אלפי שנים, ולכן אם אנו חיים במתח ומופעלים מהמוח האחורי.. לא רק שלא נשיג את מה שאנו רוצים.. אלא גם נרגיש כל הזמן עייפים, קפוצים, לאים, חרדים ולא בריאים, כי כל הזמן המערכת שלנו עובדת במצב הישרדותי של הילחם או ברח..


בתהליך בשיטת מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה אנו נשכנע את החלק האחורי של המוח, את אותו חלק הישרדותי שהוא יכול לחזור ולדאוג לענייננו הגופניים בלבד.. שהוא יכול לסמוך עלינו בחזרה. נחזיר את השליטה לחלק המוח הקדמי המודע. נחזור להרגיש רגשות טובים והכי חשוב.. שיש לנו בחירה!


בתהליך שאני עושה נתחיל ונשחרר את המתח מהרמה המודעת. אח"כ נרד ונבקר בגילאים שקשורים לתת המודע ולגוף. נעצור בכל אותם גילאים שבהם חווינו אירועים או מצבים לא פשוטים שמעוררים בנו מתח היום. (היום המוח נדלק ונכנס למתח ולמצב הישרדותי כאשר יש מצבים ואירועים שמזכירים מצבים קשים מפעם) נשחרר בכל אותם גילאים ואירועים לא פשוטים את המתח.
נעשה את זה דרך מעל ל 300 כלים שיותאמו אישית לכל אחד ואחת דרך בדיקת השריר הקינסיולוגית.
זהו תהליך של טיהור – טיהור הגוף, טיהור הרגש וטיהור המחשבה. 


מגיע לכל אחד ואחת שחווה קשיים בחייו כמו חרדות, מחשבות טורדניות, דיכאון, התמכרויות, הפרעות אכילה, ניתוקים רגשיים, נדודי שינה, התפרצויות, חוסר יכולת להיכנס לזוגיות, דימוי עצמי וביטחון עצמי ירודים, כאבים ובעיות פיזיות שונות. 


לפרטים נוספים מוזמנים להתקשר אלי ל 0543973306
או ליצור קשר דרך דף צור קשר
עדי 🙂