הפרעות אכילה


חווה הפרעות אכילה או אכילה רגשית שמשתלטת על חלקים נרחבים מחייך ולא מאפשרת לך לחיות כפי שהיית רוצה?

רוצה לשחררה באופן יסודי, עמוק, שלא תהייה נוכחת יותר בחייך?

אני מזמין אותך אלי, לתהליך רגשי אלטרנטיבי לשחרר את הפרעת האכילה מהמודע, מתת המודע ומהגוף ולשפר את איכות חייך באופן כזה שיהיו הרבה יותר טובים אפילו מאיך שהיו לפני שהתחילה הפרעת האכילה או האכילה הרגשית.

גם אם ניסית בעבר לטפל באכילה הרגשית או בהפרעת האכילה ללא הצלחה אני מציע לך טיפול שבו נזהה את הסיבה הרגשית שגורמת להפרעת האכילה ונשחררה. היא לא תהיה יותר נוכחת בחייך וללא הסיבה הרגשית פשוט אין יותר הפרעת אכילה או אכילה רגשית.

אני משתמש בשלוש שיטות עוצמתיות, הכי חזקות שקיימות היום - מוח אחד, קינסיולוגיה ו NLP (מוזמנים ללחוץ על שם השיטה כדי לקבל עליה יותר מידע) בכדי להביא אותך לאיזון מלא. איזון מנטלי, רגשי ופיזי. ושהאיזון הזה קיים בך, אין מקום להפרעות בכלל.

דרך קבלת תשובות מהגוף אנו נגיע למקור האכילה הרגשית/הפרעת האכילה ונשחרר אותה מהשורש. 

מה התהליך כולל

  • מפגשים של שעה עד שעה וחצי לכל מפגש.

  • עובדים ומאזנים את שלושת הרמות - מודע, תת המודע והגוף.

  • שילוב בין עבודה על תת המודע לשיחות מודעות.

  • מזהים ומשחררים את המקור שמפעיל את הפרעת האכילה.

  • מקבלים כלים מותאמים אישית שתומכים ביציבות בדרך לשחרור האכילה הרגשית.

  • שימוש במעל 100 כלים מגוונים שמותאמים באופן אישי דרך בדיקת שריר


אכילה, רגשות יחסינו לאן

לגוף יש שפה משלו, שפה מיוחדת במינה שכדאי לנו לשים לב אליה.
כולנו נולדים כדפים חלקים, עם גוף מושלם שיודע בדיוק מה הוא צריך בכדי להתקיים.
האמנם ? לא בדיוק
יש את הגנים שקיבלנו מההורים ובהמשך את ההתנהגות שאנו מסגלים לעצמנו, בעיקר שאנו צופים בהורינו ובמסרים המודעים והלא מודעים שמועברים מהם אלינו.

חלק גדול מהפרעות האכילה קשורות לרגש תקוע בעקבות מצב חיים מתמשך מהילדות, או אירוע/אירועים מחוללים מהילדות.
ואז, עם הזמן, אנו מסגלים דפוס שקשור לרגש מסוים שקשה לנו להכילו וששולח אותנו לאכול, או לא, או לאכול ולהקיא, במקום לחוות את אותו רגש ולהתמודד אתו.

היא גם יכולה לשבת על תכונה שנולדנו אתה אבל לא יכולנו להשתמש בה ולמדנו להכחישה בכדי לשרוד בילדותנו.
דוגמה ממש אקראית - תינוקת סקרנית שרוצה לחקור את הסביבה ואמא חרדתית שמעדיפה לתחום את המיקום שלה בכדי שלא תיפגע פיזית. ואז אותה תינוקת, בכל פעם שיצר החקר והסקרנות עולה בה (וזה הרבה פעמים ביום) מוכנסת ללול ומה שהיא לומדת, שיש להכחיש ולחסום את הצורך הזה של החקר וההתפתחות ומה שבטוח ונכון זה להישאר באותו מקום. ואותו המקום הוא גם הגוף המוכר שבגיל ההתבגרות משתנה והמחשבה שעולה בראש היא להפסיק לאכול ! כך הגוף יישאר כפי שהוא.
נשמע מסובך ? כן כך גם ההקשרים הלא מודעים שאנו עושים.

דוגמאות נוספות יכולות להיות קשורות כמעט לכל רגש שקיים. ניקח לדוגמא את תחושת הנטישה, ואם חווינו התחושה הזו בילדות וזה מאוד כאב, היום במקום לחוות את אותו הרגש נשתמש פשוט נשתמש באוכל כמגן. וחווית נטישה יכולה להיות נוכחת במחשבה לעיתים לאורך כל היום.. וגם דבר פשוט כמו להיפרד מהיום הזה יכול להחוות כסוג של נטישה.

ואת כל הסיפור הזה יספר לנו הגוף דרך בדיקת השריר העדינה והמדויקת. בדיקת השריר עוקפת את מערכות האמונה שלנו, ההכחשות וההדחקות, מדברת עם הגוף בשפתו שהיא שפת התנועה ומגיעה ישר לאמת שלנו.

כשיהיה לנו את כל המידע נעבור לתהליך השחרור ונשחרר את הסיבה הרגשית להפרעות האכילה, נרד בגילאים לכל מיני גילאים שונים שמה שקרה שם, גורם להפרעת האכילה שממנה אנו סובלים היום. ברגע ששינינו את החוויה הרגשית באותם גילאים משתנה ההרגשה שלנו היום ואין כבר סיבה להפרעת האכילה או לאכילה הרגשית להיות חלק מאיתנו. היא פשוט לא תהיה קיימת יותר.

רוצה לעבור איתי תהליך כדי לשחרר את הפרעת האכילה או את האכילה הרגשית שלך? לקביעת פגישה ולפרטים נוספים - 054-3973306 

לווטסאפ בסלולרי 054-3973306 
המחיר לפגישה הוא 300 ש"ח

אפשר גם להשאיר הודעה בדף צור קשר ואחזור.

עדי בכר, מטפל אלטרנטיבי רגשי בשיטת מוח אחד, קינסיולוגיה, דמיון מודרך ו NLP

מאחל לך חיים מקסימים

עדי :)