08 Jun
08Jun

 "אדם חייב להיות מוכן לוותר על מי שהוא, כדי להפוך למי שהוא יכול להיות" איינשטיין💖

לכולנו יש חלקים פגועים בתוכנו שמעכבים ופוגעים ביכולת שלנו להפוך למי שאנו יכולים להיות. האנרגיה של אותם חלקים נזקקים מאוד חזקה ומשפיעה כמעט בכל רגע על איכות חיינו ועל האושר שלנו. 

אותו חוסר איזון יכול לגרום לנו לבעיות רגשיות ופיזיות שונות החל מחרדות "הכול לא יציב לי פה"  דרך מחשבות טורדניות "ממילא לא אוכל להתמודד", עובר יפה דרך הדיכאון והדיכוי שיוצרים חיים שלא מתאימים לייעוד שלי, הולך נהדר עם התמכרויות "רק לא להרגיש" ולא פוסחות גם על בעיות פיזיות שמהן אנו סובלים.

בואו נצא למסע קסום של ריפוי אותם חלקים.

את המסע שלנו נתחיל מהמודע, מכאן ועכשיו. מהתוצאה. כבר בהתחלה נתוודע לאותו רגש שיוצר ברמה המודעת את הבעיה שממנה אנו סובלים. כמו כן נבין את כל התפתחותו. נראה איך קראו לו שהיינו ילדים קטנים ורכים, למה הוא התפתח שהתבגרנו, ואיך הוא ליווה אותנו לאורך כל חיינו עד לתוצאה הסופית. היום!

אח"כ נתחיל במסע אחורה בזמן, מסע מרפא ומטהר ונגיע לכל מיני גילאים מדויקים ומזוקקים, שכל מה שקרה שם יצר את הבעיה שאנו סובלים ממנה היום. נשנה את החוויה רגשית באותם גילאים. שינוי החוויה הרגשית אז, פשוט משנה את ההרגשה שלנו היום. ממש מדהים.

אחרי שביקרנו בגילאים מאוד קטנים והתייחסנו לכל אותם חלקים בנו שזועקים ומבקשים ריפוי (אפשר להגיע ממש עד לעוברות) נעלה אל העתיד ונראה איך חיינו יראו שם. והפעם בקלות, ללא הפרעות, ללא כאב וללא זעקות, כאשר כל החלקים שבנו מתגייסים בשבילנו, לעזור לנו להגיע למקום שאנו רוצים להיות בו, היכן שמגיע לנו להיות. 

ואת הכול נעשה במקצועיות עדינות ועומק שרכשתי לאורך 15 שנות טיפול אלטרנטיבי רגשי בשיטות מוח אחד, קינסיולוגיה ו NLP בכדי להגיע לתוצאה שאתם מבקשים לעצמכם. וזה יכול לעזור לחרדות ופחדים, מחשבות טורדניות, דיכאון, התמכרויות שונות, הפרעות אכילה, התפרצויות עצבים, העלאת ביטחון דימוי והערכה עצמית, לזוגיות וכמובן גם לבעיות פיזיות שונות. 

לסיום גם אם תחליטו לא לבוא אלי לטיפול, נסו למצוא דרך להגיע אל כל אותם דמויות שמרכיבות אתכם ויוצרות את הסיפור המדהים של מי שאתם. ההכרה באותם דמויות בעיקר כאובות היא הדרך לריפוי גופני ורגשי ומתן אפשרות לעצמכם לחיים טובים.

עדי בכר - מטפל אלטרנטיבי בשיטת מוח אחד, קינסיולוגיה ו NLP