תמיד שקורה משהו טוב, אני מרגישה כ"כ רע

תמיד שקורה משהו טוב, אני מרגישה כ"כ רע

לבנה (שם בדוי) מגיעה אלי לקליניקה, כבר בשיחת הטלפון המקדימה יש לי תחושה שהולך להיות מיוחד...

לבנה מתארת מצב מאוד מיוחד ושונה ממה שזכיתי להכיר. היא מתארת חיים שלמים (היא בת 46) שכל פעם שהיא זכתה במשהו, קיבלה משהו, או הצליחה להשיג אותו אחרי עבודה קשה.....אופס קרה לה משהו שלא אפשר לה לממש אותו.

לבנה בוחרת לעבור איתי תהליך של שיטת מוח אחד ואנו יוצאים יד ביד למסע.

מתחילים מההווה, מכאן ועכשיו והיא מתארת חיים מאוד שמורים, מאוד סטריליים. שומרת על עצמה מכל וכל. לא נותנת לשום תקווה לפעפע בה. לא מכניסה שום דבר חדש לחייה כבר שנים. עובדת בעבודה קבועה שנים רבות שהיא מתארת כפחותה למה שהיא חושבת שהיא יכולה. היא חיה בגפה בדירה שלה עם כלבה הזקן (מקור האושר היחידי שבחייה – רק לו היא אפשרה לחדור אל ליבה), אין לה בן זוג (האחרון היה לפני למעלה מעשור) מבחינה גופנית היא בריאה ללא אבחנות מיוחדות. משתמשת באופן קבוע ב ssri (כדורים נגד דיכאון וחרדות)

היא למעשה באה אלי מכיוון שהבינה שכלבה האהוב במצב לא טוב ובקרוב תיאלץ להיפרד ממנו ואת הכאב הזה היא פשוט לא מסוגלת לחוות.

אחרי שעברנו על כל המידע בהווה, שאלתי על הבחירה שלה לחיות לבד, ובחיים כ"כ סטריליים. וגם העליתי בפניה את התחושה שקיבלתי ממנה – תחושה של אפטיות. הכול מאוד מונוטוני, גם גוון הקול. ואז... ואז הכול התחיל להתבהר.....

לבנה מספרת על חיים מאוד תוססים ומאוד מיוחדים שקטעה מבחירה לפני למעלה מעשור כשבן זוגה שהיא כ"כ אהבה ביקש למסד את הקשר ביניהם.. והיא כ"כ התרגשה, כ"כ רצתה ויום אחרי חטפה את התקף החרדה הראשון של חייה, אותו התקף ששיתק אותה ממש, ושהביא אחריו עוד עשרות התקפי חרדה שגרמו לה להסתגר בביתה שנה שלמה! בן זוגה לא שרד את התקופה הקשה ונטש. לאט לאט עם טיפולים היא הצליחה לשקם את עצמה ואז היא קיבלה את ההחלטה – לא עוד!!

לא עוד תקוות, לא עוד קשרי אהבה, לא עוד ריגושים, לא עוד.

ובהמשך סיפור חייה ובירידה בגילאים הבנתי – כל חייה היו רצופים באירועים דומים, משמעותיים יותר או פחות אבל קו אחד הנחה אותם – אי אפשר ליהנות מדברים טובים שקורים.

זה יכול להיות שהיא מקבלת תשובה שהתקבלה לעבודה שחשקה בה וישר נופלת לדיכאון.

זה יכול להיות הצלחה להתקבל למכללה שרצתה וישר אחרי זה חודש היא מושבתת ע"י מחלת נשיקה חמורה

זה גם קרה באהבתה הבוגרת הראשונה שלא יכלה לקיים יחסי מין משך חודשים בעקבות דלקות חוזרות ונשנות

זה גם יכול להיות סתם הזמנה שקיבלה לחופשה שגורמת לה ישר להרגיש רע,

אנו ממשיכים בתהליך, ונתקלים בעוד ועוד גילאים שקשורים לאירועים טובים וישר אחריהם בום – מכה, אירוע לא נעים.

אני כבר מבין שהמוח עשה הקשר, הקשר מגיל מאוד קטן – אחרי משהו טוב ישר קורה משהו רע והוא פשוט מנציח את זה בחוויות שלו. זה מה שהוא יודע, זה מה שהוא מכיר ובשביל המוח שלנו, הדבר הכי בטוח זה המוכר והידוע! הוא הביא את לבנה למצב כזה של חיים שבהם אין שום סיכוי שתחווה משהו טוב. שהיא תוותר על כל אופציה כזו.

התהליך נמשך ומלווה בהמון דמעות, כאב ואז מגיע הרגע המכונן שמשנה את הכול.....

גיל 6, מסתבר שלבנה רצתה מאוד אחות או אח קטנים, וסוף סוף אחרי הרבה זמן (ע"פ דבריה) אמה בשרה לה שהיא סוף סוף בהריון ועד החופש הגדול יהיה לה אח קטן.... לבנה מאושרת, קופצת על אמא (נזהרת על הבטן שעוד לא תפחה – כן את הזהירות הזו היא זוכרת) ואז בום גדול, טלפון, אבא בבית חולים, אבא בבית חולים, אמא מהר שמה אותה אצל סבתא וההמשך היה לא טוב......

ומאז המוח עשה הקשר – שמגיע משהו טוב, ישר אחריו מגיע משהו רע.... רע שמשאיר חותם הרבה יותר מהטוב... ומבחינתו טוב הוא ממש רע והוא לא ייתן ככה ללבנה יותר להיפגע. וזה מה שהוא עושה לה (כן המוח שלה) לאורך כל חייה עד שהביא אותה להימנעות מלאה מלחיות ומלחוות.

וואו? כן וואו!! 

ומפה.. דרך ההבנה, ותיקוני השחרור ששחררו את ההקשר שיצר המוח של לבנה מגיל ממש קטן, החל המסע של לבנה חזרה לחיים.

מעוניינים לעבור תהליך בשיטת מוח אחד וקינסיולוגיה?

התקשרו אלי לטלפון 054-3973306, או צרו איתי קשר דרך דף צור קשר

באהבה

עדי בכר