הטמעה גופנית מסיבת

הטמעה גופנית מסיבית 

אני רוצה להכיר לכם כלי מאוד משמעותי ועצמתי שאני משתמש בו בטיפול שלי - הטמעה גופנית מסיבות.

לקראת סוף התהליך.. 

אחרי ששחררנו את המתח הרגשי השלילי מהבעיה שהבאנו לטיפול.. עבדנו על המודע.. תת המודע והגוף.. ירדנו בגילאים לגילאים שונים משמעותיים בחיינו שבהם התרחשו אירועים שמשפיעים עלינו לא לטובה ושינינו בהם את החוויה הרגשית. 

אז ממש לקראת הסוף..

נשאר עוד דבר נוסף, עצמתי ומשמעותי לעשות שמשדרג ומעצים את כל מה שעשינו.

הטמעה גופנית מסיבית..

בתרגיל זה, אנו בוחרים "את מה שיהיה" את מה שאנחנו רוצים להכניס לחיינו במקום אותה בעיה ששחררנו מעצמנו.

לדוגמה – האדם החולה ירצה בריאות או שהאדם שסובל מחרדה ירצה להרגיש ביטחון.

ואז אנו מחברים משפטים שקשורים למה שאנו רוצים להשיג, המשפטים נבדקים דרך השריר כדי לבדוק את התאמתם בשבילנו באופן אישי.

את מה שאנו רוצים להטמיע בתוכנו אנו מעבירים דרך ארבעה מסננים בכדי לראות אם הדבר נכון לנו - רצון, מגיע לי/ראוי, אמונה ודמיון

לדוגמה -  "אני רוצה להיות בריא", אני ראוי/מגיע לי לחיות חיים בריאים", "אני מאמין שאני יכול להיות בריא" ולבסוף האדם מדמיין את התמונה שהוא בחר מראש שבה הוא רואה את עצמו בריא.

ועכשיו לדבר החזק ביותר – המשפטים נאמרים תוך שהם נבדקים במאות מקומות לחיצה אסטרטגיים בגוף ותוך שהאדם מפעיל התנגדות שרירית.

וכך אנו מקבלים את ההטמעה הגופנית החזקה ביותר שקיימת – מאות פעמים של אמירה והדמיה של מה שאנו רוצים להשיג + לחץ במקומות אסטרטגיים בגוף + התנגדות שרירית של המטופל = השגת המטרה. שכנוע המוח והגוף בו זמנית!

וכשזה נעשה אחרי ששחררנו את הגורם הרגשי שגרם לבעיה אנו מקבלים הצלחה מובטחת בהשגת המטרה שלנו.

לא רק, אבל גם בזכות ההטמעה הגופנית המסיבית, התהליך של מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה ו NLP הוא עמוק, מקיף ומחנך את המוח מחדש למה שאנו רוצים להשיג. 

לא הצלחתם להשיג משהו? לא מצליחים במה שאתם רוצים לשחרר מחייכם? רוצים חיים הרבה יותר מאוזנים וטובים, התקשרו אלי ל 054-3973306 או צרו קשר דף צור קשר ותעשו את צעד חשוב לקראת קידום החיים שלכם.

באהבה, עדי :)