מרידיאנים – האפשרות לזהות מחלה בצד הרגשי לפני שהיא הופכת לפיזית

אחר מהכלים בארגז הכלים שלי הוא עבודה עם מרידיאנים. 

היום אכתוב על איזון המרידיאן דרך העלאה/הורדה של האנרגיה שלו. 

בארגז הכלים של מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה יש יותר מ 100 כלים לאיזון הגוף, רגש והמחשבה שלנו. בכל תהליך אני משתמש ב 7 מהכלים, אשר נבחרים דרך שריר המטופל והם המדויקים ביותר בשבילו, בכדי לשחרר את הבעיה שאותה הוא הביא לטיפול.

 הגוף שלנו מורכב מרמות שונות – הרמה אנרגטית (הילה, האנרגיה שמקיפה אותנו ושומרת עלינו, המרידיאנים, הצ'קרות, הגוף האתרי וכדומה) היא הרמה הראשונה והעדינה ביותר ששומרת עלינו מהחוץ. האנרגיה שמגיעה מבחוץ ומתמיינת, נכנסת או נהדפת (אם היא לא טובה לנו דרך הרמה האנרגטית שלנו)

 אחרי שהרמה האנרגטית נפרצת אנו יותר חשופים מבחינה רגשית, ואם הדחקנו ולא טיפלנו בכל מיני בעיות רגשיות שעולות אנו עלולים בסוף לפגוש את הרמה הגופנית שהיא התפתחות של כל מיני תחלואים גופניים שונים. 

בד"כ שהשריר בטיפול מפנה אותי לעבודה על מרידיאנים יש לי חשש שעומדת לפרוץ אצל המטופל בעיה פיזית. 

מרידיאנים הם 14 ערוצי אנרגיה שמקיפים את הגוף. שערוצי אנרגיה אלו מאוזנים – אנו בריאים ומרגישים טוב פיזית ונפשית. שמתחילה חסימה באחד מערוצי האנרגיה האלו הוא מוציא את המערכת שאליה הוא קשור מאיזון וזה פוגע בנו גם ברמה הרגשית וגם ברמה הפיזית. 

כל מרידיאן מקושר לאיבר בגוף ויש לו קוד רגשי. יש קשר בין הקוד הרגשי לאיזון האיבר. בד"כ שהמרידיאן חסום אנו נראה שהאדם מתמודד עם הקוד הרגשי שקשור למרידיאן וזה בתורו יפגע באיבר. 

נניח שחוסר באהבה עצמית פוגע בלב – אז ככל שנתנהל בחוסר אהבה לעצמנו ככה זה יחליש מבחינה אנרגטית את הלב ובסוף גם יפגע בו פיזית. ככל שנלמד לאהוב את עצמנו יותר ככה זה יחזק מבחינה אנרגטית את הלב וככה הוא יתחזק פיזית. 

אחד מאפשרויות העבודה עם מרידיאנים היא העלאת המרידיאן או הורדתו. 

דרך בדיקת שריר (והתנהגות המטופל) אני מזהה איזה מרידיאן אצלו בחוסר או בעודף. 

אם המרידיאן בעודף אנרגיה – אנחנו מורידים אותו, ובכך מאזנים אותו. 

אם המרידיאן בחוסר אנרגיה – אנחנו מעלים אותו ובכך מאזנים אותו. 

ובזכות אותה פעולה פשוטה אנחנו יכולים למנוע בעיות פיזיות עתידיות ומאזנים דרכו גם את הרגש. 

נניח שחוסר באושר ודיכאון פוגעים בכבד. ומטופל שחווה חוסר אושר ודיכאון מרידיאן הכבד יהיה אצלו בחוסר. שנעלה את האנרגיה במרידיאן ונאזן אותו המטופל יחווה יותר תחושת קלילות. 

ומהצד השני שמגיע מטופל שנמצא בסוג של אופוריה מוגזמת מרידיאן הכבד בד"כ יהיה בעודף ואז דווקא אוריד ממנו את האנרגיה בכדי לקרקע את המטופל. 

וזה היה ממש על קצה המזלג על עוד אחד מהכלים המיוחדים שיש בארגז הכלים העשיר שלי. 

שיהיו לנו חיים מאוזנים  ובריאים 

עדי 😊