פרחי באך

תמציות פרחי באך

אחד מהכלים המיוחדים והעדינים..

שמקלים ומאפשרים שינוי שיש בארגז הכלים שלי הוא תמציות פרחי באך.

אלו 38 תמציות אשר מקלות על מצבים רגשיים שונים.

שיטת הטיפול ההוליסטית של פרחי באך פותחה על ידי הרופא וההומיאופת האנגלי ד"ר באך בשנות ה-30 של המאה הקודמת ותוך זמן קצר כבר תפסה מקום נכבד בין שיטות הטיפול האלטרנטיביות בעולם.

תמציות אלו פועלות ממש כמו קסם.. הן גורמות לאדם אשר לוקח אותם להרגיש קליל, להרגיש שיש לו יכולת לפתור את הבעיה שלו והיא כבר לא ממש מאיימת עליו.

התמציות עוזרות למגוון מצבים רגשיים כמו – פחדים, פחד מאיבוד שליטה, דימוי עצמי נחות, עומס, חוסר יכולת להתמודד, פסימיות, ייאוש וחוסר בתקווה, כפייתיות, דיכאון קל, התפרצויות, חוסר ביטחון, פוביות, עצב, עייפות, תשישות נפשית וגופנית, הרגשת אשמה, אובססיות, היסטריה, פאניקה, עוזרות להקל בתחושות של הלם ושוק מטראומות, מקלות על תקופות של שינויים בחיים, מצבי בדידות, דאגות מוגזמות ועוד..

את התמציות האלו אני נותן לפני הירידה בגילאים לתמיכה וסיוע בזכות האנרגיה העדינה שלהם.. כדי שהירידה בגילאים תהיה קלה, זורמת ומשחררת.

מה שמייחד אותי בהכנת התרכובת של פרחי באך, הוא שאני עובר עם המטופל על המידע הרגשי שיש בכל תמצית והוא בוחר איזה תמציות יהיו הכי טובות לו.. הכי נכונות לו.

וכך אני רוקח בקבוק טיפולי מתמציות פרחי באך, שיכול להכיל 1-7 תמציות לפי מה המטופל בחר.

בד"כ ההשינוי שמורגש בעקבות לקיחת תמציות פרחי באך שנבחרו באופן אישי הוא ממש מיידי. אם זה דרך שינוי התחושה.. ההרגשה.. המחשבה.. ודרך שחרור פסולת אנרגטית של הגוף.

מי שרוצה לראות סרטון הסבר מתורגם על ד"ר באך ועל התמציות הפרחים שלו מוזמן ללחוץ על הקישור הבא - https://www.youtube.com/watch?v=1CTULB-cNJY&ab_channel=%D7%A8%D7%95%D7%9F%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%A2%D7%9D

רוצים לעבור תהליך רגשי איתי? התקשרו אלי ל 0543973306 או צרו קשר דרך דף "צור קשר"

עדי בכר