נדודי שינה והפרעות שינה

שינה רציפה עמוקה וטובה היא חשובה הן לבריאות הפיזית שלנו והן לבריאות הנפשית.

לעיתים שאנו נמצאים במצבי חיים מתוחים או אחרי אירועים לא פשוטים איכות השינה יכולה להיפגע ואיתה נפגעת כל איכות חיינו.

שינה טובה מגינה מפני תחלואה ומשפרת את תוחלת החיים. 

בלילה שאנו ישנים הגוף מרפא את עצמו בצורה הכי טובה - התאים והרקמות משתקמים ומתחדשים. המערכת החיסונית שלנו יכולה להתמודד בקלות יותר עם דלקות וזיהומים. שינה בריאה וטובה גורמת לנו להיות יותר רגועים, יותר חדים, יותר ממוקדים וקשובים. 

שינה היא מצב של הרפיה, אבל כאשר אנחנו מצויים במתח, הגוף נמצא כל הזמן בכוננות והדבר האחרון שהוא רוצה לעשות זה לישון כי הוא חושב שהוא צריך להילחם או לברוח. לכן יכול מאוד להיות קשה להירדם, או שאנו קמים המון משך הלילה או מוקדם.

לעיתים זהו גלגל כמעט אין סופי של חוסר שינה, עצבנות, כאבי ראש ומיגרנות, פגיעה בהתחדשות התאים והזדקנות העור, פגיעה בזיכרון ובתפקודי היום וגם יכול להוביל למגוון של מחלות והפרעות נפש שונות.

לכן אם את או אתה לא ישנים טוב, לפחות 6 שעות ברציפות. כן אני יודע, ההמלצה היא שינה של 7-8 שעות לאדם בוגר, אבל לא נראה לי שבאורח החיים הנוכחי של רובינו זהו דבר ישים, לפי דעתי גם אם נקפיד על 6 שעות שינה רציפה, וואלה, הגוף שלנו יסתדר עם זה.

יש גם משמעות לשעות השינה שבאורח החיים המערבי רובינו נוטים ללכת לישון הרבה יותר מאוחר ממה שמומלץ, ואני לא נכנס לשם.

לכן אני חוזר שוב, שאם אתה או את לא ישנים סדיר וטוב, כדאי לטפל בזה באופן רגשי ולשחרר את כל הגורמים הרגשיים שלא מאפשרים לך לישון רציף סדיר וטוב.

בתהליך שאני עושה בשיטת מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה ו NLP נזהה את הרגש שגורם לך לחוסר היכולת לישון סדיר וטוב ונשחרר אותו.. השחרור יעשה מהמודע, מתת המודע ומהגוף.

כמו כן נרד בגילאים לגילאים שונים שמה שקרה שם פיתח אצלך את חוסר היכולת לישון באופן סדיר וטוב. כאשר נשנה באותם גילאים את החוויה הרגשית שקשורה לנדודי השינה או לשינה הלא סדירה, פשוט הם ייעלמו ולא יהיו יותר חלק מחייך מכיוון שלא יהיה להם שום מצע לחיות בו.

המוח יירגע ולא ייתן את קוד "המלחמה או הבריחה" לשרירים.. ובעקבותיו הגוף יירגע ויתרפה ויירפא :) ויסכים לשחרר ולישון. כן סוף סוף לישון באופן מלא ורציף! וניהיה כ"כ רגועים ושלווים משך היום. (וואו פיהקתי עכשיו)

אז אני מזמין אותך אלי לתהליך מדהים שישחרר את נדודי השינה או השינה הלא סדירה שלך. וגם יעשיר וישפר אותך בהמון תחומים אחרים בחייך. 

לקביעת פגישה או לשאלות נוספות מוזמנים להתקשר אלי ל 0543973306 או להשאיר פרטים בדף צור קשר כדי שאחזור אליך.

בברכת שינה עמוקה טובה ומבריאה😴🥱

עדי בכר, מטפל רגשי בשיטת מוח אחד, קינסיולוגיה ו NLP