הטמעה במוח בעזרת העיניים


טיפ – הטמעה חיובית בעזרת העיניים

בתהליכים שאני מעביר בגישת מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה, אחרי שאנחנו משחררים את הרגש השלילי שמילא את מוחנו, או את רעיון החיים השגוי שפגע בנו.. ישנו ריק.. את הריק הזה כדאי למלא במשהו טוב שאנו בוחרים בו (כדי שחלילה לא יתמלא שוב במשהו שלא טוב לנו).. וביחד אנחנו בוחרים במשהו חיובי מעצים ומקדם.


את אותו דבר חיובי, מעצים ומקדם.. אנו מטמיעים בעצמה בטכניקות הטמעה שונות.
כמובן שכל בחירה להכניס ולהטמיע משהו טוב, חיובי ומקדם תיבדק דרך בדיקת השריר, כדי לוודא שאין על זה מתח ושהדבר באמת טוב בכדי לקדם את מה שאנו רוצים להשיג או לשחרר מתוך חיינו...


לאורך כל התהליך אנו מטמיעים בנו את אותו רעיון חיובי בווריאציות ובטכניקות שונות, כך שאחרי שאנחנו מסיימים את התהליך, אותה הטמעה חיובית ומעצימה נמצאת בנו חיה ונושמת.


כדאי להבין את המתנה הגדולה שבהטמעה - המוח שלנו פועל 95% מהזמן באופן חזרתי ואותו רגש שלילי או רעיון חיים שגוי אשר קיים במוחנו אשר עליו אנחנו חוזרים מאות פעמים ביום (כן, מאות פעמים ביום – במודע או שלא במודע) מנהל אותנו, מדריך ומגדיר אותנו ופשוט לא מאפשר לנו לבחור את מה שבאמת נכון לנו. ולמרות שאנו רוצים - כן, כן, באמת רוצים, באמת מתכוונים לשנות או לבחור אחרת – אנו פשוט לא מסוגלים. (מכירים את זה?)


ואז אחרי שבתהליך העבודה זיהינו ושחררנו את אותו רעיון חיים או רגש שגוי ואנו מטמיעים את אותו רעיון או רגש חדש, אנו פשוט משנים את חיינו. ההסתכלות שלנו על הדברים משתנה.. הבחירות שלנו משתנות.. התגובות שלנו משתנות וגם יחס האנשים שמסבבנו משתנה ביחס אלינו והכי חשוב – ההרגשה שלנו משתנה!


אחת השיטות שאני משתמש בהן להטמעה ושאותה אני רוצה לתת כטיפ, היא דרך כיווני מבטי העיניים.
שאנו מביטים לכל מיני מקומות בעזרת העיניים שלנו, אנו מאירים מקומות שונים במוח שלנו ולכן זו דרך יעילה להטמיע דברים.


חשוב מאוד לעשות את התרגיל לאט לאט ובכדי לראות תוצאות יש להקפיד לעשותו משך חודש, פעמיים ביום משך דקה-דקה וחצי בכל פעם.


חשבו על משהו קטן שמפריע לכם בחייכם, משהו שאתם רוצים לשפר, לשנות, להכניס לחייכם. לא לקחת משהו שהוא משימת חיים, ושאתו אתם מתמודדים כל חייכם מפני שזה משהו שכנראה יושב עליו מתח גדול שכדאי להביא לטיפול. פשוט לקחת משהו קטן שאין עליו מתח גדול רק בכדי שתראו איזה מדהים ההטמעה עובדת.


אחרי שיש לכם את זה, הרכיבו משפט בין 2-7 מילים. המשפט יהיה מורכב ממה שאתם רוצים ולא מה שאתם לא רוצים.


עכשיו להטמעה - 
עמדו או שבו, נשמו עמוק, הניפו את אחד האגודלים ולאט לאט עשו אתו שמינייה עצלה, הביטו עם העיניים על האגודל תוך כדי שאתם משננים בהתכווננות ולאט את המשפט שבחרתם.
אחרי שהשלמתם פעם אחת את השמינייה, מאותה נקודה, חזרו על השמינייה והפעם בכיוון ההפוך לנקודת ההתחלה.
בפעם הראשונה ביום שעושים את התרגיל השתמשו באגודל יד אחת ובפעם השנייה באגודל יד שנייה.
תוך 30 יום (רוב הסיכויים שתוך 21 יום) מה שביקשתם לעצמכם יהפוך להתנהגות או פעולה שכבר טבועה בכם.

שתפו אותי.


ולמי שסובל מבעיות רגשיות או פיזיות שונות ורוצה לשחררם אני פה בשבילכם.
מוזמנים להתקשר אלי 054-3973306 או ליצור קשר דרך דף צור קשר ובכלל להסתובב ולקרוא באתר שלי
באהבה, עדי בכר :)