הליכה בעקבות השמונה האינסופי

טיפ - קסם ההליכה בעקבות השמונה

בטיפולים שאני עושה אני משתמש בהרבה וריאציות עם סמל האינסוף. 

אין כמעט מפגש ללא עבודה באיזו שהיא צורה עם השמיניות העצלות. 

זה יכול להיות כעבודת עיניים, או כתנוחות גוף, בהליכה, בשרבוט, או בדמיון ועוד ועוד.

 העבודה עם סמל האינסוף תורמת מאוד לגוף האדם ולנפשו. משחררת מתח, מזרימה אנרגיה תקועה בגוף ומעלה מחשבות ופתרונות חיוביים ויצירתיים.


היום אני רוצה לגעת בתרגיל אחד שקשור לסמל הזה שנקרא "הליכה בעקבות השמונה". נסו את זה, ותחוו את העוצמה שלו.


יש לכם התלבטות כלשהי, בעיה,רוצים לקבל פתרונות יצירתיים, להרגיש יותר צלולים ומרוכזים, לפתח יכולות קוגנטיביות, להוריד מתח – תתחילו ללכת בעקבות השמונה – 

קחו לכם אורך הליכה אפילו של 2-3 מטר, רק הקפידו ללכת בעקבות השמונה, באיטיות וללא הפסקה עד שהפתרון להתלבטות יופיע, הצלילות והבהירות והריכוז יגדלו והמתח ירד ואם תתמידו באופן יומיומי תפתחו יכולות קוגנטיביות חדשות. נסו את זה.


לילדים זה נפלא לחיזוק הקשב והריכוז לפני מבחנים, לשחרור היפראקטיביות ולפיתוח מיומנויות שונות.


ועכשיו להסברים – יוצרת השיטה "ההליכה בעקבות השמונה" היא ד"ר דברה סנבק שהיא נוירו-פסיכולוגית. היא הבינה כיצד דרך ההליכה הזו אנו יכולים לשנות הרגלים, להגדיל את היכולות הקוגניטיביות שלנו ולהעצים את היצירתיות שלנו. היא ביססה את התאוריה שלה על שנים של מחקר מדעי שהיה קיים לגבי המוח ובחנה אותו בשטח עם השיטה הזו. מי שרוצה להעשיר את הידע שלו לגבי השיטה מוזמן להיכנס לכאן.


בגדול ההליכה בעקבות השמונה גורמת לשיפור העברת המידע בין 2 המיספרות המוח, אנו פתאום מרגישים הרבה יותר צלולים. יכולות הקליטה שלנו מתגברות (גם היכולות הגבוהות כמו הטלפתיה והאינטואיציה), פתרונות מופיעים לנו כאילו משום מקום. אנו מקבלים פורופורציות אחרות על מה שקורה אתנו. בעיות גדולות הופכות פתאום ללא נוראיות. 

אומרים שזה מפתח מקומות מוחיים שאנו בכלל לא הגענו אליהם עד כה. זכרו שאנו משתמשים בסביבות 10% מהמוח שלנו ו 95% מ 10% אלו הם בצורה חוזרת על מה שאנו כבר יודעים ועשינו (משמע שאנו משתמשים רק בחצי אחוז מהמוח) וגם חקר המוח עדיין בחיתוליו ואנו בכלל לא מבינים איך 90% מהמוח פועל. מה שכן זה יוצר פלאים אצל ילדים לקויי למידה ואנו אפילו לא יודעים מדוע.


אז קדימה - מי שרוצה פשוט לחוות שיתחיל ללכת - בהצלחה, דווחו לי :)


מעוניינים לעבור תהליך לשחרור רגשי או פיזי בשיטת מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה?
התקשרו אלי 054-3973306 או צרו קשר דרך טופס יצירת קשר


עדי בכר - מטפל אלטרנטיבי רגשי בשיטת מוח אחד בשילוב קינסיולוגיה ו NLP