שחרור מתח דרך מנחי ידיים



שחרור מתח דרך מנחי ידיים

טכניקה לאבחון עצמי, להבין מה הבעיה שמטרידה אתכם עכשיו.

בקינסיולוגיה וגם במוח אחד אני משתמש במודים כדי לדעת היכן יושבת הבעיה וגם מה יאזן וישחרר אותה.

יש לי טכניקה פשוטה שדרכה תוכלו לדעת היכן יושבת הבעיה שאתם מתמודדים איתה עכשיו. זה יכול להיות גם בעיה רגשית וגם בעיה פיזית. כאשר תדעו היכן היא יושבת, תוכלו לכוון טיפול טוב יותר עם טיפ קטן בסיום :)

זכרו (כן אני פונה לזיכרון הקדום שלכם) שאנחנו הולכים להשתמש בשתי שפות, הראשונה היא השפה שהגוף שלנו מבין הכי טוב וזו שפת התנועה והשניה זו שפה עתיקה וקדומה שאותה אנו עכשיו מעוררים (עם כל אותם יכולות ריפוי קדומות של גופנו)

ראשית כל כנסו לקרוא את מה שכתבתי על המודים ומה שכתבתי על בדיקת שריר עצמית.

ואז עשו את טכניקת בדיקת שריר עצמית, תוך כדי עשיית התנועות שאכתוב פה. 

כאשר הגוף ינטה לאחור זה זה!, הבעיה שייכת לאותה קטגוריה ולפחות תדעו באיזה כיוון עליכם לפעול.

מוכנים לעורר את חוכמת הגוף העתיקה ? אם כן, יאללה צאו לדרך!

עשו את התנועות הבאות (אם אפשר) בשתי הידיים בו זמנית. אם הגוף לא נוטה לאחור, המשיכו לתנועה הבאה. כאשר הגוף נוטה לאחור, רדו למטה וקראו את המידע שקשור לאותה תנועה.

1. כרית האגודל מונחת על ציפורן הזרת

2. כרית האגודל מונחת על כרית הזרת 

3. כרית האגודל מונחת על כרית הקמיצה 

4. כרית האגודל מונחת על ציפורן הקמיצה 

5. כרית הקמיצה מונחת על ציפורן האגודל 

6. לקפל הקמיצה עד שקצה הקמיצה יגע בנקודת חיבור האגודל לכף היד 

7. כרית האמה נוגעת בכרית האגודל 

8. כרית האגודל נוגעת בכרית האצבע 

9. מקפלים את האצבע ומניחים אותה על האגודל כך שתכסה את כל הציפורן 

10. מניחים את כרית האגודל על העצם האמצעית של האצבע 

11. מצמידים אצבע ואמה ועם הכריות שלהם נוגעים בכרית האגודל 

12. סוגרים את כל כף היד כאשר כל כריות האצבעות (מלבד האגודל לוחצות על כף היד והאגודל מופה כלפי חוץ (בתנועת הברוגז) 

13. מעלים את היד לפנים שלנו – נוגעים עם האגודל בחיבור החיצוני של אחת העיניים ועם אצבע ואמה מחוברים ביחד נוגעים בחיבור החיצוני של העין השנייה 

14. הניחו את כל כף היד ברכות ובעדינות על הראש 

ועכשיו - מה אומרת כל נטייה לאחור ? 

אם הגוף נטה לאחור במנח 1 – זה אומר שיש בחייכם כרגע איזו התנהלות שקשורה להשתלטות של אחד הצדדים במוח. האם זה הצד היצירתי משתלט ואז אנחנו מתפזרים ולא מצליחים לתכנן כלום או האם מי שמשתלט עלינו עכשיו זה הצד הגברי שקשור לשליטה ואז אנו מאבדים את כל יכולת היצירתיות שלנו. גם ככה וגם ככה אנו מרגישים תקועים....

אם הגוף נטה לאחור במנח 2 – זה מראה שאנחנו עמוסים עכשיו. ממש עומס פיזי. הגוף זקוק למנוחה. המערכת החשמלית שלנו בעומס וקשה לנו לחשוב בבהירות. לכו פשוט לנוח

אם הגוף נטה לאחור במנח 3 – זה מסמן לנו על עומס רגשי. עשו מדיטציה, נשמו עמוק. שחררו את עצמכם מבעיות של אחרים כרגע, אתם זקוקים לכל האנרגיה בשבילכם.

אם הגוף נטה לאחור במנח 4 – זה אומר שאנו זקוקים עכשיו למשהו חיצוני שיעשה את העבודה הפנימית. מומלץ להתממש בפרחי באך, אבנים אנרגטיות, משהו הומאופטי ועוד...

אם הגוף נוטה לאחור במנח 5 – טוב חברים, מה יושב לכם על הראש באופן כ"כ כפייתי שאינו נותן לכם מנוח. עבדו על זה ושחררו את זה (קל לומר וקשה לעשות) כי זה פשוט הורס לכם את החיים

אם הגוף נטה לאחור במנח 6 – אנחנו זקוקים למוטיבציה נוספת כדי להמשיך ולהתקדם בחיינו. בואו וניתן לעצמנו צ'ופר כלשהו, הגוף מאוד מבקש. האם זו ארוחה טובה? בילוי מהנה? סקס? חופשה? מתנה לעצמנו? עצרו ותנו לעצמכם משהו, הגוף יודה לכם על זה.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 7 – לכו להיבדק, המון זמן אולי לא עשיתם בדיקות דם? כאב כלשהו, משהו שהזנחתם? הגיע הזמן ללכת ולבדוק.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 8 – אתם סובלים מבעיות שלד ושרירים. אולי בריחת סידן, פריצת דיסק, תפיסויות גב ודלקות בשרירים. טפלו בזה, לא להזניח.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 9 – זהירות, אתם לא מוגנים. אתם כ"כ מוטרדים שחיבלתם באנרגיה ההיקפית של גופכם. אותה אנרגיה ששומרת עלינו מהשפעות חיצוניות של אחרים. שימו לב לכך, עשו תרגילים אנרגטיים מתחום הרייקי וההילינג. לכו לאיזון צ'אקרות.זה משהו קטן לעשותו שימנע בעיות גדולות. קבלו כלים כיצד לשמור על אותה אנרגיה היקפית.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 10 – חשבו על הדבר שהכי מטריד אתכם בחייכם ולא הצלחתם לפתור אותו, הגוף מספר לכם שבכדי לשחררו אתם חייבים לשחרר מישהו או משהו מחייכם ממש מהר. אתם מושכים לחייכם אדם או סיטואציה שפשוט משאירה אתכם באותו מצב שאתם לא אוהבים מבלי היכולת לשחררו. שחרור אותו מצב/אדם, יחזיר לכם את האפשרות להתחיל ולשחרר את אותו דבר מטריד.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 11 – קבלה עצמית.... כל מה שאתם מתמודדים איתו נובע מחוסר בקבלה של התכונות הגנטיות שלכם. ערכו רשימה של התנהגויות ומחשבות וגם רגשות שאינכם אוהבים בעצמכם. עשו עבודה על קבלתם וכל מה שאתם מתמודדים איתו לא יהווה בעיה יותר.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 12 – אתם נמצאים במצב של עומס רגשי כ"כ כבד שאתם לא מסוגלים לראות את הפתרון שנמצא ממש מתחת לאף. שחררו מתח בכל טכניקה ושיטה שאתם מכירים – אמבט חם, מדיטציה, עיסוי ועוד – שישתחרר המתח לא תאמינו היכן נמצא הפתרון לבעייתכם.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 13 – מצב של חוסר איזון אנרגטי בגוף. חוסר האיזון האנרגטי יוצר תפקוד לא מיטבי. מצאו דרכים שאתם מכירים לאזן את האנרגיה. אם אתם עייפים ולאים העלו את האנרגיה ואם אתם בהיפר עם מחשבה מבולבלת שחררו אנרגיה. אחת הדרכים הפשוטות הוא להוריד (במקרה של היפר) או להעלות (במקרה של עייפות) את המרידיאן המרכזי והשולט.

אם הגוף נוטה לאחור במנח 14 – מממ...יש פה זיכרון מהעבר שמשפיע על הגוף והנפש שלכם. בכל פעם שהגוף מזהה משהו מאותו זיכרון הוא נכנס למוד של מתח והישרדות. זה יכול להסביר לכם מדוע אתם מרגישים פתאום מתוחים בלי כל סיבה.

וחוץ מזה – בואו אלי לשחרור רגשי, דבר אשר ייטיב עם כל תחום מתחומי חייכם.

והטיפ הקטן לסיום שהבטחתי בהתחלה - הגוף נוטה לאזן את עצמו לכן הישארות באותו מנח ידיים שגרם לגופכם לנטייה לאחור, לפעמים גם יכול לאזן ולתקן את הבעיה. לכן הרבו להשתמש באותו מנח עד שהבעיה תשתחרר או כבר לא תפריע לכם. 

באהבה

עדי בכר :)