חיזוק מערכת החיסון

חיזוק מערכת החיסון
אנשים רבים סובלים ממערכת חיסון חלשה.
כשמערכת החיסון חלשה אנו פגיעים יותר לתחלואים ומחלות שונות.
בטיפול שאני עושה חיזוק מערכת החיסון יעשה בשתי דרכים.
דרך אחת – שחרור מתח רגשי.
דרך שניה – תרגילים לחיזוק מערכת החיסון.

שחרור מתח רגשי – 
שאנו במתח רגשי מערכת החיסון שלנו לא במיטבה.
המתח הרגשי לא טוב לגוף (בלשון המעטה), ולגוף קשה להתמודד עם כל האתגרים העומדים בפניו.
החל מפירוק הרעלים והפסולת שמצטברת מהאכילה שלנו ועד לכל מיני חיידקים ווירוסים שונים שנמצאים תמיד בצורה כזו או אחרת בסביבתנו. 

בין לבין יש כדורים שאנו נוטלים, אוויר מזוהם שאנו נושמים, שינה לא סדירה כתוצאה ממתח, ועוד ועוד.

בתור אנשים חיים ופועלים מאוד קשה לשמור על סטריליות ואנו חשופים לכל מיני מפגעים שונים.


מניסיוני בפועל, שחרור מתח רגשי שלילי מחזק ללא הכר את מערכת החיסון ומאפשר לגוף להתמודד עם  אתגרי החיים השונים כשהאדם בריא וחזק.


לדעתי גם תזונה, טובה ככל שתהיה, כאשר היא נאכלת כשהאדם במתח, היא לא טובה לגוף. כנ"ל גם לגבי כל הדברים "הטובים והתורמים" שאנו עושים למען עצמנו. כשהם נעשים שאנו במתח רגשי שלילי היעילות שלהם פוחתת :)

שמגיע אלי אדם לטיפול, ומדווח בין השאר (או בעיקר) על כך שהוא חלש וחולה הרבה, אני יודע ששחרור הרגש השלילי מגופו יעשה יתרום לו מבחינת תפקוד הגוף והתמודדות עם מחלות.

אם אדם מגיע ספציפית לעבוד על נושא של מחלה קיימת או כזו שחוזרת על עצמה או מחלות ווירוסים שתוקפים אותו.. התהליך שנעשה בתחילה הוא כולו יהיה רגשי. נחזק את הגוף דרך שחרור מתח רגשי שלילי. שהמתח הרגשי השלילי משתחרר, האדם מרגיש חזק. אפילו מנח הגוף והעמידה משתנים.
כמו כן, כאשר הגוף משוחרר ממתח רגשי שלילי, מערכת החיסון עובדת ביתר יעילות ומונעת תחלואים שונים (הגוף לא מבזבז אנרגיות מיותרות).

לסיום החלק הרגשי – איני חושב שאפשר לחיות חיים נטולי מתחים, אבל ניתן לשחרר מתח רגשי שלילי שמפריע לכל תפקוד חיינו ולקבל כלים שונים ומדויקים בכדי להתמודד עם מתחים נוספים שהם מגיעים.

בכדי להעצים את התפקוד של מערכת החיסון אנו נקבל גם
תרגילים לחיזוק מערכת החיסון
אלו תרגילים מתחום הקינסיולוגיה. תרגילים שמחזקים את מערכת החיסון. אותם תרגילים יבחרו באופן אישי דרך בדיקת השריר. תרגילים אלו יחזקו נקודות תורפה בגופינו.
מספר דקות של תרגול בכל יום יעזרו לנו להיות יותר בריאים ופחות חולים וישפרו איכות חיינו.


טיפ קטן לסיום – 
לחיזוק מערכת החיסון באופן כללי, טפחו כל יום במשך דקה בבוקר ובערב על בלוטת התימוס בקצב 2 (2 שתי טפיחות מהירות, השהיה, 2 טפיחות מהירות) הטפיחות עם כף יד פתוחה על החזה. שאנו טופחים באופן הזה על בלוטת התימוס אנו מעוררים את הזיכרון החיסוני של הגוף שהיה קיים אצלנו בשיא שהיינו ילדים.
עשו זאת לאורך זמן וראו מה קורה לכם.

בברכת מערכת חיסונית חזקה ובריאה


עדי בכר :)