שברון לב


התמודדות עם שברון לב

חלק מהאנשים פונים אלי בעקבות שברון לב. רובם מגיעים מאכזבות בתחום הזוגי, אבל לא רק. שברון לב יכול להגיע גם משינויים אחרים שהחיים מזמנים לנו.

אני רוצה לגעת בקצה המזלג על התהליך שאני עושה עם אותם אנשים לשחרור הכאב הרגשי שהם חווים.

רק הערה לפני, בתהליך בשיברון לב, אני לא מתכוון לכאב שאותו אנו חייבים לחוות כחלק מתהליך של אבדן ושחרורו. אני מתכוון להתמודדות עם כאב שמחייה את עצמו שוב ושוב. אותה פרידה שלא עוזבת אותנו, אותו שינוי חיים שאנו מסרבים לקבל. הכוונה היא לכאב שנמשך שנים. גם טיפלתי בכאלו שסבלו יותר מעשור.

כל אדם הוא ייחודי, אבל אם אני מביא את הניסיון מתוך התהליכים שאני מעביר בנושא שברון הלב, יש איזה שהוא חוט מקשר בין אותם אנשים שלא מצליחים להשתחרר ומחיים את החוויה הזו שוב ושוב. החוט המקשר מדבר על חוויה מילדות מאוד מוקדמת שאחר ההורים (האם בד"כ) חייתה את חייה דרך אחרים. זה יכול להיות דרך בן זוגה, ילדיה, הקריירה שלה, ההורים שלה. מה שקורה עם אותו אדם שחווה שברון לב מתמשך, זה שברמות הלא מודעות שלו הוא מנסה לשחזר את אותו קשר או מצב שהסתיים מכיוון שהוא מאמין שזה מה שמגדיר אותו ובלעדי זה אין שום משמעות לחייו.

התהליך שמוח אחד בשילוב קינסיולוגיה עושה בנושא זה הוא מאוד ייחודי ומטרתו למצוא ולחזק את אותה הגדרה עצמאית, את אותו "אני" שהלך לאיבוד בחוויה העוצמתית של הקשר שהיה ומציאת משמעות חדשה לחיים שקשורה אך ורק לאותו אדם.

את התהליך נתחיל ביצירת קו תקשורת עם הגוף, כדי שנוכל לקבל את התשובות הנכונות מהשריר. בדיקת השריר היא פשוט שפה, לדבר עם הגוף בשפתו.

אח"כ ישר נקפוץ למים וניגע בדבר החשוב ביותר בתהליך של שחרור משברון הלב. נקבל את הרגש אשר חוסם את האדם מלשחרר ולהמשיך הלאה. לפעמים פה עולים דברים מדהימים – "מי אני אהיה בלי אותו זיכרון"? "האם אני מוכן לשחרר את אותה הרגשה שאז גרמה לי לתחושה עילאית?" 

אחרי שהבנו דרך הברומטר מה הרגש שחוסם אותנו, נקבל את הרגש אשר יוציא אותנו משברון הלב. ואז לאורך כל התהליך מצד אחד נשחרר את הרגש החוסם ונטמיע דרך טכניקות שונות ומגוונות מתחום הקינסיולוגיה ומוח אחד את הרגש אשר ישחרר אותנו משברון הלב.

בכדי להטמיע את התהליך באופן שיחולל שינוי, נעבוד על שלושת הרמות – הרמה המודעת – כאן ועכשיו (הכול בתהליך יעבור דרך רמה זו). רמת התת מודע – הרמה שמכילה את כל ההדחקות, ההכחשות, ההימנעויות ובעצם כל מה שמפעיל אותנו בלי לדעת מדוע. ונעבור ברמה העוצמתית מכולם, רמת הגוף, רמת התחושות הבסיסיות.

לבסוף, אם יש צורך, נבדוק ונאזן (אם יש צורך) את כל 52 שרירי הגוף שאותם בודקים בקינסיולוגיה, כדי לוודא שאכן אותה חסימה שוחררה והגוף מסכים לה באופן מוחלט.

מצא חן בעינכם ? מעוניינים לשמוע עוד

התקשרו אלי :)

עדי 054-3973306